HEINEKEN - THE SUBĀ®

Heineken heeft op 25 september in De Groene Draeck in Amsterdam de nieuwe thuistap THE SUB® op spectaculaire wijze in Nederland gelanceerd. THE SUB® brengt kwaliteit, technologie en state-of-the art design samen in een stijlvolle thuistap. Heineken's nieuwste innovatie is het resultaat van een nauwe samenwerking met KRUPS en toonaangevende designer Marc Newson. THE SUB kwam in een ware onderzeeër aan land waar hij, onder luid applaus van de gasten werd onthaald. Hierna verplaatste de gasten zich naar binnen, waar ze na een onthullingshow in de woonkamer van ‘New Gentelman’ en host van de avond Roeland Fernhout stapte. Hier werd  de SUB, door Bram Westenbrink, Marketing Directeur HEINEKEN Nederland en Marc Newson onthult. Vervolgens konden gasten op een premium manier de SUB zelf beleven, door de zeven verschillende smaken in de verschillende huiskamersettings te tappen en te proeven.  
Mijn bijdrage:  Event design, creatief producent, showcreatie en showregie
In opdracht van:  PR Stunt

De ervaring van Bart